Hoe ontwikkelen onze developers uw klantenportaal?
Eerst nemen we met u door wat de simpelste versie van een klantenportaal voor u moet bevatten. Vervolgens gaat ons team van ervaren software developers aan de slag en heeft u vaak al binnen enkele dagen een eerste minimale versie van uw klantenportaal.
Vanaf daar gaan we verder ontwikkelen en kijken wat uw portaal nodig heeft. Op deze manier bent u nauw bij het ontwikkelproces betrokken en kunt u ten alle tijden bijsturen waar nodig. Op deze manier krijgt u precies het klantenportaal waar u naar op zoek was.
Stap voor stap voegen we de door uw gewenste features toe. U kiest zelf of, hoe vaak en wanneer u nieuwe functionaliteit aan uw klantenportaal wil laten toevoegen. Uiteraard kunnen wij ook de hosting en het onderhoud van uw klantenportaal verzorgen.
Hoe werkt een klantenportaal?
Een klantenportaal kan uiteraard op maat gemaakt worden, maar de meeste klantenportalen hebben de volgende features:
- Het klantenportaal is een webportaal. Het is bereikbaar via internet, doorgaans via een web browser (een mobiele app kan ook).
- Klanten kunnen inloggen. U kiest een registratieproces, vaak per e-mail, waarmee uw klanten op het portaal kunnen inloggen.
- Eenmaal ingelogd kunnen klanten hun gegevens inzien en bewerken. U kiest uiteraard zelf welke gegevens via het portaal beschikbaar zijn, en welke gegevens bewerkt kunnen worden.
- Vaak wordt er ook een API opgeleverd bij een klantenportaal. Dit is een speciale interface waarmee klanten hun eigen data uit uw klantenportaal beschikbaar kunnen hebben in hun software.
WAT ONZE KLANTEN ZEGGEN
Ik ben zeer tevreden over onze samenwerking voor openingstijden.nl met Centillion.
Openingstijden.nl is een site met veel bezoekers, dus efficiƫnte code van hoge kwaliteit is zeer belangrijk.